Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T14:13:13+01:00
Dane: Szukane
s=18m V=?
t=6s

V=2s : t
V=2*18 : 6
V=36:6
V=6 [m/s]
Obliczyłeś prędkośc teraz liczysz opóźnienie do wzotu a=V: t

a=V:t
a=6m/s:6s
a=1m/s²
Odp. Opóźnienie samochodu wynosi 1m/s² .

Na początek musisz wiedzieć co co oznacza no to
a- opóźnienie
s-szybkość
V-prędkość
t-czas
wzór żeby obliczyć prędkość V=2s : t
żeby obliczyć opóźnienie a=V:t
Musisz się nauczyć wzorów JAk będziesz umiał to stopniowo zrozumiesz .Myślę że dobez wytłumaczyłem i że coś rozumiesz . Myśle że pomogłem .
2 4 2
2010-01-09T16:39:29+01:00
Znasz pewnie wzor s=1/2*(at2).
przeksztalcasz go tak zeby moc obliczyc swoja niewiadoma. potrzebne ci a, bo przyspieszenie i opoznienie to to samo.
Jesli przeksztalcisz wzor to bedziesz mial a=2s:t2
teraz sobie wszystko podstaw i oblicz.
a= 2*18m : 36s2 = 1m/s2
1 3 1