Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T15:25:49+01:00
Moim ulubionym filmem są Krzyżacy ,Henryka Sienkiewicza.Spróbuję to udowodnić poniższymi argumentami
Jest to film z ,którego możemy poznać zwyczaje ludzi żyjących w 1399 i 1410 roku.Dowiadujemy się o zwyczajach panujących w tamtych czasach np;pokrycie głowy nałęczką symbolizującą wybawienie ukochanego od śmierci ,lub rzucenie rękawicy oznaczającej wyzwanie do walki .
W filmie możemy zobaczyć dokładny obraz bitwy pod grunwaldem ,który wywołuje w nas pewne emocje,przez każdego odczuwalne w inny sposób .Uroczystości dodaje także najstarsza polska pieśń a mianowicie Bogurodzica śpiewana przez polskich rycerzy idących na walkę
Jest bardzo ciekawa ekranizacja i przebieg wydarzeń ,Na pewno
przy jego oglądaniu nie moglibyśmy narzekać na monotonny i nudny przebieg akcji .Aktorzy świetnie odgrywają swoje role i potrafią się w je wczuć
Myślę że Krzyżacy to wspaniały film godny oglądnięcia przez wszystkich ludzi .Z całą pewnością mogłabym polecic go swoim przyjaciołom i rodzinie
1 5 1
2010-01-09T15:30:28+01:00
Moim ulubionym filmem jest Harry Potter(wszystkie części).
Lubię oglądać Harry'ego Potter'a, ponieważ lubię powieści fantastyczne o magii itp.
Dlatego też że Harry Potter miewa w książkach i w filmach ciekawe przygody.
Są magiczne zdarzenie,sytuacje.