Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T14:19:57+01:00
Rdzewienie żelaza - chemiczne
topnienie lodu - fizyczne
smażenie mięsa - chemiczne
kwaśnienie mleka - chemiczne
skraplanie wody - fizyczne
stapianie parafiny - fizyczne
słodzenie herbaty - chemiczne
gotowanie jajek - chemiczne
cięcie metalu - fizyczne :)
2 3 2
2010-01-09T14:21:03+01:00
Chemiczne :
słodzenie herbaty
gotowanie jajek
smażenie mięsa
kwaśnienie mleka
rdzewienie żelaza

Fizyczne:
cięcie metalu
skraplanie wody
stapianie parafiny
topnienie lodu
2 3 2