Odpowiedzi

2010-01-09T14:22:38+01:00
Http://www.sciaga.pl/tekst/66743-67-opis_zenka_wojcika_z_lektury_ten_obcy_ireny_jurgielewiczowej Zenek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T14:28:28+01:00

http://www.bryk.pl/teksty/podstawowa/j%C4%99zyk_polski/charakterystyki/2640-charakterystyka_bohater%C3%B3w_ksi%C4%85%C5%BCki_ten_obcy.html
2010-01-09T14:39:55+01:00
ZENEK:
-nieufny -samodzielny -wytrzymały na ból -skryty -zaradny -tajemniczy - wytrwaly -uparty -odważny -obdarzony refleksem -lubiący i znajacy przyrode i zwierzeta

PESTKA:
-odważna -zachowujaca sie czesto jak chlopak -wesola -pogodna -energiczna -gadatliwa -otwarta -szczera -mila -roztrzepana -chcaca byc w centrum uwagi

ULA:
-dziewczeca -niesmiala -skryta -skromna -lekko zamknieta w sobie -cierpliwa -naturalna -uczuciowa -cicha -wrazliwa -troskliwa -uczynna -pracowita -opiekuncza -uczciwa -odpowiedzialna - wzbudzajaca zaufanie

JULEK:
-dziecinny -ufny -otwarty -kolezenski -szczery -zyczliwy -lubiacy sie popisywac -impulsywny -niedojrzaly -naiwny -latwowierny -zdolny do poswiecen -bezposredni

MARIAN:
-spokojny -zrownowazony -bezinteresowny -odpowiedzialny -nadawal sie na przywodce -madry -rozsadny -powazny -opanowany -nie lubiacy sie bic -uczciwy