Odpowiedzi

2009-09-22T20:29:55+02:00
Wiara
papIeż
biErzmowanie
Chrystus
judasZ
jordaN
Opentanie
koŚciół
szczerośĆ

pytania jeśli wymyśle to posle. WIECZNOŚĆ jst drukowanymi napisana
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T20:40:18+02:00
1. trzecia cnota głowna
odp = wstrzemięźliwość
2. trzeci grzech głowny
odp= nieczystość
3. Nie kradnij" _____ przykazanie
odp = siódme
4. pierwszy grzech głowny
odp = pycha
5.coś co w związkach jest najważniejsze
odp = szczerość
6. szósty grzech głowny
odp=gniew
7.siódmy grzech główny
odp lenistwo
8.tam gdzie chodzimy w niedziele
odp = kościół
9. drugi z grzechów głownych