Odpowiedzi

2010-01-09T14:34:04+01:00
Hmmm dziwne pytanie :P

Np niech a bd "."
ą ":" ( : głośny . cichy)
e":."
itd samogłoski "::" ":.:"

W wspołgłoski
~
~! (!wymawiany głośniej)
~~
~~!
Ciężko mi wymyślić coś sensownego mam nadzieje ze sie przyda :)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T14:34:09+01:00
1=a
2=ą
3=b
4=c
5=ć
6=d
....
9=i
10=j
11=k
12=l

i tak dalej

więc naprzykład słowo zadanie brzmi tak:

30 1 6 1 18 9 7
z a d a n i e
1 5 1