Odpowiedzi

2010-01-09T14:37:36+01:00
Malzenstwo moi zdaniem to najbardziej trudna decyzja w zyciu niejednego czlowieka. Ta decyzja zmienia zycie dwojga ludzi wchodzacych w ten sakrament. osoba wchodzaca w zwiazek malzenski oddaje drugiej osobie serce,dusze,cialo. oddaje calego siebie gdyz malzenstwo zobowiazuje do milosci wiernosci i szacunku. zobowiazuje do spedzenia z druga osoba reszty zycia.obiecujemy wtedy pomoc w potrzebie i chorobie obiecujemy milosc do smierci obiecujemy rowniez wspolna radosc i obiecujemy to przed Bogiem dlatego tez powinno sie tego dotrzymac. mozna powiedziec ze skladamy swoje zycie w rece ukochanej osoby.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T14:52:18+01:00
Sakrament małżeństwa to najpiękniejszy sakrament, a zarazem najtrudniejszy. Wchodząc w ten sakrament oddajemy sie drugiej osobie. Czemu ten sakrament jest najtrudniejszą decyzją ? To proste, ponieważ małżeństwo do droga dla dwojga kochających się ludzi. Skrament Komuni Świętej czy Chrztu nie jest trudną decyzją, a wręcz łatwą. Nie ma tutaj złego rozwiązania. Przy Komuni Świętej otwieramy serca dla Pana Jezusa, a w Chrzcie oddajemy się Bogu. Z małżeństwem jest inaczej. W sakramencie małżeństwa oddaje cię człowiekowi miłość, wierność, uczciwość, zaufanie, poczucie bezpieczeństwa. Małżeństwo polega również na wzajemnym szanowaniu się, radości, spędzaniu razem chwil tych dobrych, wesołych jak i zarazem tych złych, smutnych. W małżeństwie oddaje się wszystko w ręcę ukochanej osoby.