1.nastepujace wielkosci wyraz w postaci potegi liczby 10.

- 1 hektar w decymetrach kwadratowych
- 1 hektolitr w centymetrach szesciennych


w sumie to mi wystarczy tylko podac wielkosc a ja sobie oblicze te potegi

2.oblicz objetosc szescianu o podanej krawedzi

- 4 * 10(do potegi 2)cm
-1,1 * 10(do potegi 3)dm
-0,5 * 10(do potegi 6) m


bardzo prosze o pilną odpowiedz !!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T20:36:28+02:00
1ha=10 000 m2
1ha=100a
1m2=100dm2
1dm2=100cm2
1dm3=1litr
1hl(hektolitr)=100l(litrów)
1m3=1000dm3
1dm3=1000cm3
1cm3=1000mm3
3 5 3
2009-09-22T21:01:48+02:00
1ha=10 000 m2
1ha=100a
1m2=100dm2
1dm2=100cm2
1dm3=1litr
1hl(hektolitr)=100l(litrów)
1m3=1000dm3
1dm3=1000cm3
1cm3=1000mm3