Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T14:34:55+01:00
a = 7 cm
P = 49 cm²
b = ?
a, b - długości przyprostokątnych Δ
P =[ a*b]/2
2P = a*b
b = 2P /a
b = 2*49 cm²/7cm = 14 cm.
Druga przyprostokątna ma długość 14 cm.
66 4 66
2010-01-09T14:38:22+01:00
Pole= 49cm²
przyprodtokątna=7cm=a

wzór pola : ½*a*h

więc ½*a*h=½*7cm*h=3,5cm*h
h=14cm czyli to jest 2 przyprostokątna

spr. ½*a*h=½*7cm*14cm=3,5cm*14cm=49cm²
odp Długośc drugiej przyprodtokątnej wynoci 14cm.
33 4 33