Rozwiąż logogryf.

1. Organizmy jednokomórkowe wywołujące m.in. zapalenie płuc. (8 liter)
2. Częsta choroba u górników. (6 liter)
3. Jeden z objawów grypy. (8 liter)
4. Wywołują m.in. zapalenie dróg oddechowych. (6 liter)
5. Choroba bakteryjna objawiająca się bólem gardła i powiększonymi migdałkami. (6 liter)
6. Jedna z reakcji obronnych organizmu (8 liter)
7. Choroba w której oskrzela ulegają skurczeniu, objawiająca się kaszlem. (5 liter)

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T14:36:17+01:00
1)Bakterie
2)Pylica
3)Gorączka
4)
5)Angina
6)Gorączka
7)Astma
48 1 48
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T14:46:12+01:00
1. bakterie
2. pylica
3. gorączka
4. kaszel
5. angina
6. gorączka
7. astma
101 1 101