Wyjaśnij dlaczego narządy zmysłu mają połączenie z mózgiem.



Do aparatu filmowego zakłada się taśmę filmową tak,aby postacie na klatkach filmowych były odwrócone do góry nogami.Dlaczego jest to konieczne?

proszę o szybką i dobrą odp:)



2

Odpowiedzi

2010-01-09T14:37:06+01:00
Nie zakłada się aby postacie były odwrócone ale to sama soczewka w aparacie zmienia obraz na odwórcony.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T16:26:30+01:00
Narządy z mysłów są połączone z mózgiem , ponieważ analizuje on otrzymane obrazy dźwieki tp.Gdy np oko :obraz który ukazuje sie na siatkówce jest pomniejszony i odwrócony a mózg to analizuje ..
6 3 6