Odpowiedzi

2010-01-09T14:37:36+01:00
- do wyniszczenie kraju
- do wyginięcia ludzi
- do złych stosunków między krajami
- do problemów :))))
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T14:38:25+01:00
Wojna prowadzi do zniszczeń. Jest to niebezbieczeństwo dla ludzi i świata. Może wywołać wszelką nienawiść. Jest to dla ludzi wielką porażką.


Myślę, że dasz naj. to dasz czy nie??
3 3 3
2010-01-09T14:39:30+01:00
Wojna prowadzi do jeszcze wieksze klutni pomiedzy panstwami co tez moze doprowadzic do wojny,
prowadzi do smierci wielu niiewinnych ludzi.
burzy miasta a czesto nawet zabytki .
2 3 2