Pilnie potrzebuję przetłumaczyć te zdania na język niemieckii!!
prosze o dokładność ,
musze to wygłosić na pamięć przy odpowiedzii .


Czasem biorę udział w zawodach, na których udało mi się zdobyć kilka medali i dyplomów. Planuję jeszcze długo ćwiczyć ten sport. Pływanie kształtuje sylwetkę i dzięki niemu jest się zdrowszym. Dzięki temu poznałam wielu ludzi, którzy mają podobne ambicje jak ja.

2

Odpowiedzi

2010-01-09T14:37:12+01:00
Manchmal habe ich an Wettbewerben teilnehmen, in dem ich es geschafft, mehrere Medaillen und Diplome zu gewinnen. Ich plane für eine lange Zeit, den Sport zu betreiben. Schwimmen geformte Silhouette und ihm zu verdanken, Sie sind gesünder. Auf diese Weise lernte ich viele Menschen, die ähnliche Ziele haben wie ich.
6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T14:38:06+01:00
Manchmal habe ich an Wettbewerben teilnehmen, in dem ich es geschafft, mehrere Medaillen und Diplome zu gewinnen. Ich plane für eine lange Zeit, den Sport zu betreiben. Schwimmen geformte Silhouette und ihm zu verdanken, Sie sind gesünder. Auf diese Weise lernte ich viele Menschen, die ähnliche Ziele haben wie ich.
5 1 5