Nie wiedziałam gdzie napisać;)

Czy w grze stardoll trzeba być superstar by móc kupić ubrania na star bazaar??
( ja nie jestem superstar i gdy klikam na jakieś ubranie na star bazaarze to pojawia mi się żebym awansowała na super star ale za to się płaci!)

proszę piszcie!!

z góry dziękuje;)

3

Odpowiedzi

2010-01-09T14:37:18+01:00
Jak ja w to grałam to nie trzeba było a może masz za mało punktów trzeba poznać wiele przyjaciół to punktów będzie wiejcej
2010-01-09T14:38:06+01:00
Tak trzeba być superstar żeby nim być chyba trzeba wysłać smsa jak dobre pamiętam.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T14:40:50+01:00
Tak. Trzeba być superstar, niestety...