KRZYŻÓWKA
1.Stezone roztwory wodorotlenkow sodu, potasu i wapnia są...(5 liter)
2.Wskaznik ktory w obecnosci zasad przujmuje barwe malinowa...(14 liter)
3. Subs. ktorej roztwor przewodzi prad elektryczny( 9 liter)
4.Wskaźnik inaczej... (9 liter)
5. Roztwor wodorotlenku wapnia sluzacy do bielenia drzew...(5 przerwa 8 liter)
6. Subs. ktorej roztwor nie przewodzi pradu elektrycznego...(13 liter)
7.Wodorotlenek sodu i wodorotlenek potasu maja wlasciwosci poniewaz pochlaniaja wode i pare wodna (13 liter)
8.W budownictwie używane jest wapno (7 liter)
9.Fioletowa ciecz ktora w obecności zasad zmienia barwę na niebieska( 6 liter)
10.Substancja zmieniajaca barwe w roztworach ( 8 liter)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T14:44:38+01:00
1. żrące
2. fenoloftaleina
3. ...
4. indykator
5. mleko wapienne
6. ...
7. higroskopijne
8. gaszone
9. lakmus
10. wskaźnik
3 4 3
2010-01-09T14:55:02+01:00
1. żrące
2. fenoloftaleina
3. elektrolit
4. indykator
5. mleko wapienne
6. nieelektrolit
7. higroskopijny
8. gaszone
9. lakmus
10. wskaźnik
11 4 11