Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T14:42:23+01:00
O przyrodę dbaj,by na Ziemi był raj.

Szkło do szkła,papier do papieru na świecie segregujących jest nie wielu.

Ekologia to nauka,która zdrowia wszędzie szuka.
:)
22 4 22
2010-01-09T14:42:30+01:00
Ekologię szanujemy,
więc odpady segregujemy.
O przyrodę bardzo dbamy,
bowiem ją mocno kochamy.

Mam nadzieję, że pomogłam.
8 5 8
2010-01-09T14:47:02+01:00
- Szanuj zieleń zawsze i wszędzie, bo czym oddychać będziesz?

- By las był zielony, wody nie ubyło i każdego ranka wokół było miło piątek czy niedziela, pamiętajcie dzieci prosi Matka Ziemia - Segregujcie śmieci!

Tylko tyle znam rymowanek ale o dbaniu przyrody nie znam. z internetu nie ściągnięte.
29 1 29