Uzupełnij diagramy , a następnie napisz , które z poniższych procesów zachodza u motyla.Wybór uzasadnij.

A) Glukoza+ ...... ---->.......+woda+......
B) ......---->larwa----->......
C) .....+ woda---[światło]---->....+tlen

Z góry serdecznie dziękuje ;*

3

Odpowiedzi

2010-01-09T14:47:13+01:00
A. glukoza+ tlen =energia + woda + dwutlenek węgla
B. jajo =larwa = owad dorosły
C. dwutlenek węgla+ woda= glukoza +tlen
U motyla zachodzi B
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T14:49:25+01:00
A.glukoza + tlen ----->energia + woda + dwutlenek węgla
B.jaja----->larwa ----->poczwarka
C.dwutlenek wegla +woda --światło---> cukier + tlen
Moim zdaniem diagram B , ponieważ u motyla występuje rozwój złożony.
Diagram A. występuje w procesie oddychania a C. w odżywianiu
12 3 12
2010-01-09T14:52:36+01:00
A.glukoza+tlen+ dwutlenek węgla+ woda+ energia
B.kokon/jajo+ larwa+motyl
C.dwutlenek węgla+ woda ..światło......glukoza+tlen

U motyla zachodzi proces ''B"" gdyż ma on rozwój złożony charakterystyczny dla większości owadów