1.Dokończ wypowiedzi:
*Punkty przywracania stosuje się, jeśli................................
*Pomoc i obsługa techniczna systemu WINDOWS służy do.......................
2. Z jakiego polecenia skorzystasz aby osiągnąć te rezultaty:
*zapisanie pliku po raz pierwszy-
*zapisanie zmian w pliku zapisanym wcześniej
*utworzenie nowego pliku
*zmiana nazwy pliku lub folderu
3.Napisz jakie czynności nalezy wykonac aby zaznaczyc ponizej wymienione elementy:
*ikona, folder plik
*sąsiadujące ze sobą pliki lub foldery
*niesąsiadujące ze sobą pliki lub foldery


PZDR
Za tyle pkt sie chyba oplaca

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T17:41:14+01:00
1.- jeśli dane zostaną zatracone przez zawieszenie lub błąd krytyczny systemu operacyjnego.
- służy do pomocy
2.- plik-> zapisz jako
- plik-> zapisz
- Nowy-> plik
- Zmień nazwę
3. -nacisnąć lewym przyciskiem myszy na dana ikonę lub plik
- nacisnąć lewym przyciskiem myszy i przeciągnąć
- przytrzymać klawisz Ctrl i nacisnąć na pliki, które chcemy wybrac
8 4 8
2010-01-09T19:29:35+01:00
1. Punkty przywracania, które umożliwiają zapisywanie bieżącego stanu całego systemu w celu późniejszego odtworzenia. Dzięki temu można cofać niepożądane operacje. W ramach zakładania punktu przywracania ważne pliki systemowe, a także Rejestr są kopiowane do określonego obszaru na dysku.
*Pomoc zdalna umożliwia Twoim przyjaciołom dostęp i pracę na tym komputerze z dowolnej lokalizacji.
Pomoc asystowana w trybie online Microsoft umożliwia uzyskanie odpowiedzi na pytania od pracownika pomocy technicznej w trybie online.
2.Plik/Zapisz jako
*Plik/zapisz
*Prawy przycisk myszy/nowy folder
*Prawy przycisk myszy/zmień nazwę



1 5 1