Odpowiedzi

2009-09-22T23:19:16+02:00
Hej! mam na imie ......(wstaw swoje)
Co tam u Ciebie? Jak się nazywasz? POzdrawiam Cię z Warszawa!
Jest tu bardzo fajnie ,ale strasznie szaro. W mieście jest mało zieleni.Ale za to dużo miejsc w których można się dobrze bawić!Lubei tutaj przebywać.
Jak wyglądasz?
Ja mam ciemne oczy i brązowe włosy.Często spinam je w kucyk.
Jestem dosyć szczupła i średnio wysoka.
Lubei Rockowom muzyke i sage zmierzchu.
(wpisz swoje cechy charakteru i wyglądu)
A jakie są twoje zainteresowanie?
POzdrawiam cię z Warszawy!
Mam nadzieje że szybko odpiszesz paa!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T23:35:58+02:00
Witaj!
Mam na imię Monika. Przebywam obecnie w bardzo malowniczym mieście. A mianowicie Gdańsku. Jest cudna pogoda!!! Codziennie wyleguje się na plaży. Jeśli będziesz jechał do Polski polecam zwiedzić trujmiasto!!! Nawet jak pogoda nie dopisuje to i tak jest mnóstwo atrakcji. Polska to bardzo piękny kraj. Jak chcesz możesz pojechać w góry. Ale nie radze jechać do Zakopanego ani do Bieszczad, bo tam są tłumy take że nie ma miejsca się schylić. Lepiej jest np. do Szczyrku się wybrać.
Więc jak będziesz się wybierać do Polski to nie zapomnij tego co ci napisałam.


Pozdrawiam Monika