Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T15:03:23+01:00
Zaproszenie

Niniejszym mam zaszczyt zaproscić wszystkich lubiących dobrze sie bawic na bal Andrzejkowy który odbędzie sie w dniu ...... o godzinie ......w ..................................................................
Organizatorzy zapewniaja posiłek i super zabawe z wrózbami andrzejkowymi do białego rana
Koszt wjazdu na impreze 10 zł


Orgnizatorzy
6 4 6
2010-01-09T15:03:41+01:00
Chciałabym ci zaprosic na zabawe andrzejkowa ktora odbedzie sie dnia........... o godzinie............ w.............(mozesz dopisac jakis bar i jego ul). zabawa bedzie wystrzalowa tylko prosze nie zapomniec o dobrym humorze. obowiazuje stroj galowy. serdecznie zapraszamy
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T15:05:06+01:00
Zapraszam
Mam zaszczyt zaprosić na imprezę andrzejkową całą szkołę,która odbędzie się 30 listopada 2010 r.będzie zorganizowany poczęstunek . Każdy będzie mógł przyjść z wybraną osobą.
zapraszam
2 5 2