Odpowiedzi

2010-01-09T15:04:25+01:00
Podstawy:
długość podstawy*szerokość podstawy

Ściany bocznej:
wysokość ściany*szerokość ściany

Bryły:
wszystkie pola powierzchnii dodać
2010-01-09T15:04:25+01:00
Sześcian ma 3 wymiary:
szerokość długość i wysokość

Podstawe obliczamy długość x szerokość

Pole powierzchni bocznej (długość x wysokość + szerokość x wysokość) x 2

Pole powierzchni całkowitej to 2 podstawy + pole powierzchni bocznej...

A w sześcianie (bok x bok) x 6

Pozdro
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T15:09:07+01:00
Pole sześcianu:
6 x a2 - pole całkowite
2 x a2 - pole podstawy
4 x a2 - pole powierzchni bocznej

Pole prostopadłościanu:
2 x a2 + 4(a x h) - pole całkowite
2 x a2 - pole podstawy
4(a x h) - pole powierzchni bocznej