Odpowiedzi

2010-01-09T15:07:05+01:00
Ogłoszenie!

Dnia 15 marca o godzinie 17:00 odbędzie się przyjęcie urodzinowe Basi Kowal. Serdecznie zapraszam wszystkich znajomych i przyjaciół.
Basia Kowalik
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T15:09:58+01:00
Moi Drodzy Koledzy i Koleżanki!

Mam zaszczyt zaprosić całą moją klasę na poczęstunek do mojego domu. Spotkanie odbędzie się 15.03 na godzinę 17.00. Serdecznie zapraszam! Przewidziany czas zabawy: 3 godziny. Jeśli będzie taka potrzeba moi rodzice odwiozą koleżankę/kolegę do domu.
Adres: ul. Mazurska 12/4


(tu wstaw swoje imię i nazwisko)
2 5 2
2010-01-09T15:24:06+01:00
KOleDzy,KOleŻAnkI
15-stego marca o godzinie siedemnastej w moim domu odbędzie się moja impreza urodzinowa. Będzie dużo ciastek,posłuchamy muzyki i pośmiejemy się.
S E R D E C Z N I E Z A P R A S Z A M

Baśka:)
2 4 2