Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T15:19:51+01:00
1)Światło słoneczne-dostarcza energii,przyczynia sie do rozbicia cząsteczki wody
woda-powstały w procesie rozpadu pod wpływem energii słonecznej wodór wykorzystywany jest do budowy cukrów a powstały tlen wydalany jest przez aparaty szparkowe na zewnątrz
duwtlenek węgla-uczestniczy w budowie czasteczki glukozy
temperatura-reguluje tempo przebieg fotosyntezy
6 4 6
2010-01-09T15:20:06+01:00
Nateżenie światła
ilość wody
temperatura powietrza

do wykresu
wraz ze wzrostem natezenia światła intensywnosc fotosyntezy rosnie
8 2 8