Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T15:25:11+01:00
Zamieniamy wszystkie prędkości na jedną na prędkość w m / s

A) v1 = 600 mm/s = 0,6 m /s
600 mm = 60 cm = 0,6 m

B) v2 = 6 cm/s = 0,06 m / s
6 cm = 0,06 m

C) v3 = 0,6 km/s = 600 m / s
0,6 km = 600 m

D) v4 = 60 km/h = 16,6 m / s
60 km = 60000 m
1 h = 60 min = 3600 s
60000 : 3600 = 16,6

E) v5 = 60 km/min = 1000 m / s
60 km = 60000 m
1 min = 60 s
60000 : 60 = 1000

Odp.
Najieksza prędkość to = 6o km / h bo to jest 1000 m /s
1 5 1
2010-01-09T15:48:31+01:00
A)
v1=600mm/s = ?m/s
v1=600*0,001m*1s=0,6m/s

b)
v2=6cm/s = ?m/s
v2=6*0,01m*1s=0,06m/s

c)
v3=0,6 km/s = ?m/s
v3=0,6*1000m*1s=600m/s

d)
v4 = 60 km/h= ?m/s
v4=60*1000m/3600s=16,7m/s

e)
v5 = 60 km/min = ?m/s
v5=60*1000m/60s=1000m/s

Odp:Największa szybkością jest szybkość e czyli 60km/min=1000m/s.