Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T15:16:29+01:00
V= Pp * H
Pp = ef/2 = 9*12/2 = 54

V=54*18
v=972cm³
3 3 3
2010-01-09T15:18:55+01:00
V= axbxc
h=18 cm
P rombu= Przekxprzekx o,5
p rombu= 54cm kwadratowe
V= 54CMX 18CM
V= 972cm sześciennych
7 3 7
2010-01-09T15:20:19+01:00
V=Pp*H
Pp=x*y:2
Pp=12*9:2
Pp=108:2
Pp=54cm kwadratowe
V=54*18
V=972cm sześćiene

Odp. Ma objęntość 972 cm3 szesciene.
17 1 17