Odpowiedzi

2010-01-09T15:21:21+01:00
KOMUNIKACYJNE: wykolejenie się pociągu, Uderzenie w drzewo autobusu, stłuczka dwóch samochodów, potrącenie przechodnia przez samochód

BUDOWLANE: na głowę robotnika spada jakaś część budowy, upadek robotnika z wysokiego rusztowania, zawalenie się konstrukcji przygniatającej robotnika, potrącenie robotnika przez źle obsługiwaną maszynę
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T15:21:53+01:00
1 komunikacyjne
- wykolejenia pociagow
- zdrezenia samochodowe
- katastrofy lotnicze
0 katastrofy tankowcow

2, budowlane
- zawalenia dachow, stropow
- osuniecia scian
- pozary
- czwartego nie mam niestety ;(

to chyba tyle,
prosze
1 5 1
2010-01-09T20:02:24+01:00
1 komunikacyjne
- wypadki samochodowe
- wypadki kolejowe
- katastrofy morski
-katastrofy lotnicze

2, budowlane
- błędy przy projektowaniu
- błędy w czasie wykonawstwa
- nieodpowiednie warunki eksploatacji
- przypadki losowe(pożary,wybuchy,powodzie itp.)
1 5 1