Trzeba uzupełnić zdania podanymi wyrazami :
ostroga, kruszyć, przyłbica, szranki, rękawica, pomieszać, ostrogi, wysadzić.
-Podjąć ...............-przyjąć wyzwanie na pojedynek
-Dać koniowi ................ -przynaglić konia do biegu
-Stanąć w ............... -stanąć do walki, współzawodnictwa.
-.................. kopie o coś-walczyć lub spierać się o coś
- .....................- kogoś z siodła - pozbawic kogoś stanowiska.
-Zdobyć................... w cZymś - zdobyć doswiadczenie w danej dziedzinie
-.............. komuś szyki - przeszkodzic komus w wykkonaniu zadania
-Wystąpic z podniesioną ................ - przedstawic swoje stanowisko otwarcie, bez lęku

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T15:20:27+01:00
1. rękawica
2. ostroga
3. szranki
4. kruszyć
5.wysadzić
7. ostroga
8. pomieszać
9. przyłbica
2010-01-09T15:23:11+01:00
Podjąć rękawice-przyjąć wyzwanie na pojedynek
-Dać koniowi ostroga -przynaglić konia do biegu
-Stanąć w szranki -stanąć do walki, współzawodnictwa.
-kruszyć kopie o coś-walczyć lub spierać się o coś
- wysadzić kogoś z siodła - pozbawic kogoś stanowiska.
-Zdobyć ostrogi w cZymś - zdobyć doswiadczenie w danej dziedzinie
-pomieszać komuś szyki - przeszkodzic komus w wykkonaniu zadania
-Wystąpic z podniesioną przyłbicą - przedstawic swoje stanowisko otwarcie, bez lęku