Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T15:20:56+01:00
0,3%- 12
100%- x
100%*12/0,3%= 1200/0,3=4000

Sprawdzenie:
0,3% * 4000= 0,3/100*4000=12

Liczę na naj!. ;)
2 5 2
2010-01-09T15:21:23+01:00
0,3%x = 12
0,003x = 12 / :0,003
x = 4000
1 5 1
2010-01-09T15:24:17+01:00
0,3 % to 0,003 tej liczby
Więc 0,003 to 12
Mnożysz to przez 1000 ( 0,003* 1000 = 3)
Potem dzielisz przez 3 (3/3 = 1)
Czyli 12 * 1000/ 3 = 4000