Odpowiedzi

2010-01-09T15:39:58+01:00
Święta Dominika

Alicja Dominika jest czczona w całym Imperium jako inicjatorka błyskawicznego przewrotu, który zakończył żywot lorda Vandire i wprowadzone przez niego niesławne Rządy Krwi. W burzliwym okresie przywracania stabilności mocarstwa postąpiła zgodnie z edyktami Sebastiana Thora powołując do życia formację Sióstr Wojny i zakładając swój własny żeński zakon - Zakon Hebanowego Pucharu.

Dominika uczestniczyła w wielu krucjatach mających miejsce po obaleniu Vandire. Sprawowała pieczę nad swymi mniszkami przez następnych kilkaset lat, dopóki jej życie nie dobiegło końca w trakcie pacyfikacji Świata Frideswide. Legendy mówią, że uniknęła setek wystrzelonych w jej stronę pocisków, lecz w końcu uległa jednej wiązce lasera, która przepaliła nadwerężony element napierśnika i ugodziła ją prosto w serce.

Emblematem zakonu Dominiki jest wypełniony czaszkami i płomieniami hebanowy puchar, symbol przerażającej prawdy, jaka została jej objawiona podczas audiencji przed Złotym Tronem. Tylko garstka obecnie żyjących ludzi zdaje sobie sprawę z prawdziwego znaczenia tego emblematu i jego genezy.
4 5 4
2010-01-09T15:41:07+01:00
Była Przełożoną. Urodziła się 9 maja 1837 w Mornese (Aleksandria).
Mając 15 lat zapisała się do Stowarzyszenia Córek Maryi Niepokalanej i rozpoczęła apostolat wśród dziewcząt.
W wieku 27 lat zapada na tyfus.
W 1872 r. Ks. Bosko wybiera ją do zainicjowania Zgromadzenia Córek Maryi Wspomożycielki.
Zmarła w Nizza Monferatto 14 maja 1881 r. Beatyfikowana 20 listopada 1938 r.; kanonizowana 24 czerwca 1951 r.
Jej doczesne szczątki spoczywają w Bazylice Maryi Wspomożycielki w Turynie.

4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T15:45:47+01:00
Św. Dominika jest czczona w całym Imperium jako inicjatorka błyskawicznego przewrotu, który zakończył żywot lorda Vandire i wprowadzone przez niego niesławne Rządy Krwi. W burzliwym okresie przywracania stabilności mocarstwa postąpiła zgodnie z edyktami Sebastiana Thora powołując do życia formację Sióstr Wojny i zakładając swój własny żeński zakon - Zakon Hebanowego Pucharu.

Dominika uczestniczyła w wielu krucjatach mających miejsce po obaleniu Vandire. Sprawowała pieczę nad swymi mniszkami przez następnych kilkaset lat, dopóki jej życie nie dobiegło końca w trakcie pacyfikacji Świata Frideswide. Legendy mówią, że uniknęła setek wystrzelonych w jej stronę pocisków, lecz w końcu uległa jednej wiązce lasera, która przepaliła nadwerężony element napierśnika i ugodziła ją prosto w serce.
1 3 1