Odpowiedzi

2010-01-09T15:39:43+01:00
Napewno trzeba wiedzieć co to okrąg i koło.

Co to promień sieczna i cięciwa,wycinek koła,średnica.. może będzie trzeba zaznaczyć co jest co ;)

Okręgi wzajemnie zewnętrzne, okręgi styczne zewnętrznie, okręgi przecinające się,okręgi styczne wewnętrznie.

Kąt środkowy, Kąt wpisany

Obliczanie pola i obwodu koła.

No to są chyba takie najważniejsze zagadnienia dotyczące tego działu.
Możliwe że coś pominęłam za co przepraszam..:))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T15:40:30+01:00
Wzór na pole okręgu - πr²
Wzór na dł. okręgu - l=2πr
π=~3,14
d= r+r

Oznaczenia liter do wzorów:
r - promień
d - średnica