Odpowiedzi

2010-01-09T15:32:50+01:00
32mm x 3500 = 112000mm = 11200cm = 112m
28mm x 3500 = 98000mm = 9800cm = 98m

112x98=10976m2

1ar = 100m2 więc
10976 : 100 = 109,76ar.

Pozdro
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T15:38:06+01:00
32mm=3,2cm
28mm=2,8cm
1ar=100m²
skala 1:3500 oznacza że 1cm na mapie odpowiada 3500cm w rzeczywistości, co = 35m w rzeczywistości

1cm na mapie-35m w rzeczywistości
3,2cm na mapie- x m w rzeczywistośc i
x=3,2×35
x=112 m w rzeczywistości
1cm na mapie-35m w rzeczywistości
2,8cm na mapie-x m w rzeczywistości
x=2,8×35=98 m w rzeczywistości

czyli wymiary działki to : 112m na 98 m
pole=112×98=10976m²:100m²=109,76arów
2 5 2