Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T15:39:19+01:00
1. Rekord świata Usaina Bolta na dystansie 100m 9.59 200m 19.29

2. Rekord świata Michaela Phelpsa w pływaniu na 4 różnych dystansach

3. Pierwsze miejsce Tomasza Majewskiego w rzucie młotem 21.51m

4. Pierwsze miejsce Leszka Blanika w gimnastyce sportowej

5. Drugie miejsce Mai Włoszczowskiej w kolarstwie górskim

6. Piotr Małachowski drugie miejsce rzut młotem

7. Szymon Kołecki drugie miejsce podnoszenie ciężarów
1 5 1
2010-01-09T16:05:35+01:00
1.Justyna Kowalczyk-3 miejsce w mistrzostwach świata w Libercu, brąz
2.Kajetan Kajetanowicz-Rajd Barbórki Cieszyńskiej, 1 - miejsce - Mitsubishi Lancer EVO IX
1 5 1