Odpowiedzi

2010-01-09T15:33:56+01:00
Skutki działania sił dzielimy na dwie grupy:
- zmiany stanu ruchu (skutki dynamiczne), np. zmiana prędkości lub kierunku ruchu, zatrzymanie ciała, czy wprawienie go w ruch.
- odkształcenie ciała (skutki statyczne), czyli zmiany wymiarów i/lub kszałtu ciała.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T15:37:06+01:00
Skutki działani sił to: statyczne i dynamiczne.
Statyczne- jest wtedy gdy ciało ulega odkształceniu w sposób trwały lub nietrwały.
Dynamiczne-wystepuje wtedy gdy ciało wprawiamy w ruch, zatrzymujemy lub zmieniamy jego kierunek ruchu!



PS: na bank dobrze bo mielismy to na lekcji
Pzd:)
9 4 9