Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T15:37:46+01:00
Mocne strony : wojownicy osłonięci z każdej strony,postrach i dezorientacja dla wrogów
Słabe strony: mało sprawna wymiana wojowników(zastępowanie) po polegnięciu danego z nich, słabe możliwości walki na górzystych terenach,a Gracja jest górzysta
4 1 4
2010-01-09T15:38:21+01:00
Mocne strony : wojownicy osłonięci z każdej strony,postrach i dezorientacja dla wrogów
Słabe strony: mało sprawna wymiana wojowników(zastępowanie) po polegnięciu danego z nich, słabe możliwości walki na górzystych terenach,a Gracja jest górzysta

Pozdrawiam
1 1 1