Odpowiedzi

2010-01-09T15:37:27+01:00
1. Człowiek został stworzony przez Boga
2. Człowiek pochodzi od małpy.
3. Teoria Darwina - człowiek przez miliony lat ulegał powolnym przemianom.

Pozdrawiam
23 3 23
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T15:39:13+01:00
1. Bóg stworzył człowieka (Adam i Ewa)
Jest to prawdziwa i najprawdziwsza teoria
2. Druga teoria durna jak żadna inna: Człowiek pochodzi od małpy
3.Człowiek został ulepiony przez Boga z gliny.
4. Człowiek pochodzi od małpy.
5. Teoria Darwina - człowiek przez miliony lat ulegał powolnym przemianom.
46 2 46
2010-01-09T15:48:57+01:00
Wiec ja proponuje teorie karola darwina, ktory w podrozy dookola swiata wykorzystuja swa wiedze medyczna geologiczna botaniczna i zoologiczna oraz odkryte przez siebie mdz.in. szczatji mastodontów i szczerbiaków sformuowal teorie ewolucji. Ewolucja jest wg mnie mechanizmam powstania nowego gatunku w tym przypadku chodzi ci o gatunek czlowieka. Czlowiek wyksztalcil sie on, ewulujac od form czlekowatych-hominidow.. POrocec ten trwal kilkanascie mlnow lat i przebiegal w scislym zwiazku ze zmianami zachodzacymi w srodowisku naturalnym, ksztaltujacyn takze oblicze naszej planety. podam ci jeszcze doroge do homo sapiens sapiens czyli czlowieka rozumnego wspolczesnego czyli:dryopithecus, australopithecus, homo habilis, homo erectus,homo sapiens sapiens.
by karolcia :) z nikad nie sciagniete oprocz glowy


zycze powodzenia :*
21 3 21