Odpowiedzi

2010-01-09T15:39:56+01:00
A) 0,03 cm.= 3 mm kwadratowych
b) 15,2 ha = 1520 a
c) 7,6 ha = 760 a
d) 150 mm kwadratowych = 0,0150 dm kwadratowych
e) 0,15 dm kwadratowych = 1500 mm kwadratowych

Pozdroo
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T15:44:32+01:00

1cm²=100mm²
0,03cm²=0,03×100=3mm²
b]1ha=100a
15,2ha=15,2×100=1520a
c]7,6ha=7,6×100=760a
d]1dm²=10000mm²→1mm²=0,0001dm²
150mm²=150×0,0001=0,015dm²
e]0,15dm²=0,15×10000=1500mm²
2010-01-09T15:44:44+01:00
150mm ^2 = 0,015dm^2
0,03cm^2 = 3mm^2
7,6ha = 760a
0,15dm^2 = 1500mm^2