Mam przeprowadzić wywiad z koleżanką z ławki ... Mają być jakieś ciekawe pytania ... Pomożecie ?? Jak najwięcej podajcie :D Najlepsza odp. do wypowiedzi z największą ilością pytań i to takimi fajnymi pytaniami :) Nie typu - Gdzie mieszkasz .. ile masz lat ... Coś ciekawego ;) Liczę na was :D

3

Odpowiedzi

2010-01-09T15:44:09+01:00
-Twoje zainteresowania / hobby?
-Co lubisz robić w wolnym czasie?
Jakiej muzyki słuchasz?
-kto jest Twoim idolem?
-Co sądzisz na temat(polityki, homoseksualizmu)?
-Czy jesteś zadowolona ze swojego życia?
-Jakie dyscypliny sportowe preferujesz?
-Jaki według Ciebie powinien wyglądać prawdziwy sportowiec?
12 3 12
2010-01-09T15:47:52+01:00
1.Kim jest dla Ciebie rodzina?
2.Co rozumiesz przez słowo przyjazn?
3.Czy uważasz że karanie dzieci przez rodziców jest prawidłowe?
4.co jest Twoją ulubioną dyscypliną sportową ?
5.Jaką rolę w Twoim życiu odgrywa nauka?
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T15:53:21+01:00
* Jakie są Twoje zainteresowania?!
* Gdzie wybierasz się po skończonym... (wpisz następną szkołę;p)?
* Jakie są Twoje marzenia?!
* A może jakieś się spełniły?
* Kim chciałabyś być w przyszłości?
* Jakie były twoje najlepsze wakacje?!
* Jaka jest Twoja ulubiona gra komputerowa?
* Czy masz swoją ulubioną książkę?
* Czy lubisz robić zakupy?!
* Do jakiego kraju chciałabyś się wybrać?
* Masz zwierzątko?
* [Jeśli tak] Jak ma na imię?
* [Jeśli nie] Jakie chciałabyś mieć?
* Lubisz uprawiać sport?
* Uczęszczasz może na jakieś dodatkowe zajęcia?!
* Jakie domowe obowiązki lubisz wykonywać?
* Masz rodzeństwo?
* [Jeśli tak] Jak ma na imię i w jakim jest wieku?
* [Jeśli nie] Czy chciałabyś mieć?

Pozdrawiam;)

14 4 14