Odpowiedzi

2010-01-09T15:42:11+01:00
Dzieci nie powinny bawić się fajerwerkami i petardami , gdyż o może doprowadzić do poparzenia i utraty ręki.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T15:48:17+01:00
- oparzenia dłoni
- rozerwania rąk
- naderwanie rąk
- amputacja danej części ciała
- uszkodzenia słuchu
- uszkodzenie oczu
- kalectwo
- a nawet śmierć
- zwierzęta domowe tj. psy boją się huku petard lub fajarwerek, w związku z tym, gdy nie będa zamknięte w domu lub innym pomieszczeniu, mogą uciec na wskutek głosnych wybuchów