Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T15:43:19+01:00
Przepraszam, że nie napiszę tego ale podpowiem Ci trochę:
Możesz użyć tych związków:
1. Pole Elizejskie (raj) (np. mój dom, podwórko lub miejsce, które najbardziej lubisz)
2. Róg obfitości (bogactwo) (np. nauki w szkole, posiłków na stołówce, lenistwa dziecięcego, kolegów itp...)
3. Strzała Erosa (miłość) (np. do koleżanki, kolegi z klasy, (przyjacielska miłość lub prawdziwa ;D) do rodziców, ulubionych nauczycieli itp.)
4. Nić Ariadny (pomoc, coś co pozwala wyjść z trudnej sytuacji) (np. korki od kolegów z klasy, rozmowa na każdy temat z rodzicem itp.)
5. Bunt Prometejski (bunt w słusznej sprawie) (np. dyskusja na dany temat na lekcji - np. o dzień bez przemocy w szkole)
6. Złote Runo (bezcenny, legendarny skarb) (mniej więcej to samo co Pole Elizejskie)
7. Ośle uszy (symbol głupoty) (np. żartobliwie o koledze: 'Powinien mieć ośle uszy, bo jest nie mądry jak but, ale za to bardzo zabawny)
8. Ikarowy lot (marzenie o wolności, śmiałe plany) (np. wakacje, ferie itp.)
9. Pępek świata (najważniejsza osoba) (np. o kimś kto się rządzi)
10. Powrót do Itaki (powrót do domu) (np. powrót do domu ze szkoły)

Ja, na twoim miejscu opisałabym swoje życie, uwzględniając tylko te dobre strony.
Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam :)
Liczę na naj :)
POZDRO! :)
27 3 27
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T15:50:38+01:00
Moim największym marzeniem jest polecieć w kosmos. Chciałabym badać nieznane tereny, planety, których nikt jeszcze nie odkrył. Ale także poszukiwać życia na innych planetach.
Interesuję się astronomią, dlatego też tematy kosmosu, przestrzeni kosmicznej, meteorytów, spadających gwiazd bardzo mnie interesują. Chciałabym pomóc ludziom zrozumieć, jaki piękny wszechświat nas otacza. Znajdując życie na innych planetach można by było przetransportować ludzi, by gdy nadejdzie koniec świata mogli dalej żyć.
Chciałabym by to marzenie się w przyszłości spełniło. Nie wymagam by było całkiem tak jak chcę, lecz bym mogła zobaczyć to piękno kosmicznego świata.
81 4 81
dziękuje bardzo mi się przydało i dostała 6