Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T15:50:34+01:00
Это зима.
Идет снег и ветер.
Снаружи темнеет быстро.
Дети поездку в санях, и лучшего снеговика.
Деревья не имеют листьев.
Все они тепло одеты.
Это не прохладной погодой.

Teraz jest zima.
Pada śnieg i wieje wiatr.
Na dworze robi się szybko ciemno.
Dzieci jeżdżą na sankach i lepią bałwana.
Drzewa nie mają liści.
Wszyscy są ciepło ubrani.
To nie jest fajna pogoda.

mam nadzieję że dobrze ;]
1 5 1
2010-01-09T16:12:38+01:00
Niestety już od dawna nikt nie widział słońca. Jest bardzo chłodno, około -12 stopni. Mróz postępuje i temperatura nadal spada. Śnieg sięga już prawie pół metra. Śnieżyca ciągle pada, więc śnieg nadal przybywa. Uczucie zimna potęguje silnie wiejący wiatr. Od dawna nie było tak ostrej zimy. Wszyscy zastanawiają się co będzie dalej?



К сожалению, долгое время никто не видел ВС Это очень холодно, около -12 градусов. Мороз идет и температура продолжала падать. Снег достигает почти полметра. Росс-прежнему дождь, так что снег все еще исходит. Сильно усиливает ощущение холодного ветра. Долгое время было не так холодно зимой. Все удивляются, что будет дальше?