Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T15:44:00+01:00
Jestem ciekaw, co dostane z kartkówki.
Byłbyś łaskaw podać mi dlugopis?
On jest dziś niezdrów.
Ten worek był pełen prezentów
licze na najke
2 5 2
2010-01-09T15:45:00+01:00
-Ciekaw był czy istnieje yeti .
-Jestem łaskaw zapłacić okup za syna .
- On jest dziś niezdrów .
-Pełen bagażnik ,bo zapakowałem dużo kanapek
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T15:47:35+01:00
Jestem bardzo ciekaw oceny z polskiego.
Mój dzidek jest dla mnie bardzo łaskaw, pomógł mi zrobić wiatrak na geografie.
Piłkarz niezdrów na ptasią grypę.
Dostałam od mikołaja pełen worek słodyczy.
1 5 1