Odpowiedzi

2010-01-09T15:58:32+01:00
Żelazo z solą -mechaniczna
kreda z jodem-sączenie
siarka+piasek-
sól z piaskiem-dekantacja
gazeta+sól+woda-krystalizacja
olej,woda cuker-
siarka,woda,opiłki żelaza
sól,pieprz

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T16:26:47+01:00
1) żelazo z solą:
• użycie magnesu
• dolać wody, przesączyć żelazo (za pomocą lejka i sączka z bibuły), odparować wodę

2) kreda z jodem
3) siarka+piasek

4) sól z piaskiem
• dolać wody, przesączyć piasek (za pomocą lejka i sączka z bibuły), odparować wodę
• dolać wody, dekantacja (zlewanie - wody znad piasku), odparować wodę

5) gazeta+sól+woda
• przesączyć gazetę, odparować wodę (zostanie sól)
• odparować wodę (zostanie sól i gazeta)

6) olej,woda cuker
• rozdzielić wodę i olej za pomocą rozdzielacza, odparować cukier

7) siarka,woda,opiłki żelaza
• odparować wodę, użyć magnesu (żelazo sie przyczepi)

8) sól,pieprz
• poprzez użycie naelektryzowanej laski ebonitowej
1 5 1