Odpowiedzi

2010-01-09T15:55:05+01:00
W
P=__
t
P- moc
W- praca
t- czas

dane:
P1=0,45kw=450W
t1=5h= 300min
P2=45kW=45000W
szukane:
t2=?
W=?
rozwiązanie:
po przekształceniu wzoru wzór na prace wygląda tak:
W =P*t=450*300=135000J<dżul>=135kJ <kilo dżul>
po przekształceniu wzoru wzór wygląda tak:
W 135000
t=___= _______=3min
P 45000


odp. Samochód potrzebuje 3min
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T15:58:19+01:00
W=P*t=450W*5*3600s=8100000J=8,1MJ M-mega
t=W/P=8100000J/45000W=180s
1 3 1