Odpowiedzi

2010-01-17T12:48:35+01:00
Największe zagrożenie dla lasów jest ich wycinka. Drzewo dostarcza ciepła jak również schronienia i jest materiałem do robienia na przykład mebli. Bardzo dużo gatunków roślin i zwierząt istnieje tylko w lesie. Najlepszym sposobem na odnowienie lasów jest posadzenie nowych drzew. Użycie wtórne papieru powoduje mniejszą wycinkę drzew.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T13:07:28+01:00
Żeby dbać o lasy przede wszystkim nie wywalać szklanych butelek w lesie. Promień słoneczny odbije się od butelki i pożar gotowy. Także najlepiej papierowe rzeczy wrzucać do specjalnych pojemników używając rzeczy wtórnych zapobiegniemy w dużych ilościach w wycinaniu drzew. Moim zdaniem wcale się nie powinno wycinać drzew bo pod nimi czujemy się bardziej bezpiecznie. Dzięki nim mamy czyste powietrze i chroni nas przed powodziami.

Myślę,że tak jedna strona będzie. To zależy od twojego pisma.
Pozdrawiam
2 4 2