Uzupełnij tabele


nazwa potoczna wzór sumaryczny nazwa system

soda żrąca ................... .....................

mleko wapienne .................. ........................

potaż żrący .................... ....................

woda wapienna ....................... ..................

wapno gaszone ........................ ......................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T16:01:14+01:00
1) soda żrąca : NaOH- wodorotlenek sodu
2) mleko wapienne Ca(OH)2- zawiesina wodorotlenku wapnia
3) potaż żrący- KOH- wodorotlenek potasu
4) woda wapienna Ca(OH)2 wodny roztwór wodorotlenku wapnia
5) wapno gaszone Ca(OH)2 wodorotlenek wapnia
pozdro ;]
10 4 10
2010-01-09T16:01:52+01:00
Soda-NaOH wodorotlenek sodu
mleko-Ca(OH)2 wodorotlenek wapnia
potas-KOH wodorotlenek potasu
woda-Ca(OH)2 wodorotlenek wapnia
wapno-Ca(OH)2 wodorotlenek wapnia
6 3 6
2010-01-09T16:04:56+01:00
Soda żrąca- NaOH -wodorotlenek sodu
mleko wapienne-Ca(OH)2- wodorotlenek wapnia
potas żrący-KOH-wodorotlenek potasu
woda wapienna-Ca(OH)2-wodorotlenek wapnia
wapno gaszone- Ca(OH)2-wodorotlenek wapnia
6 3 6