Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T15:59:12+01:00
Wstałam o 6.00 potem wziełam prysznic.Ubrałam sie i potem jadłam śniadanie o godzinie 6.30 spakowałam plecak i wyszłam do szkoły . O godzinie 10.00 wruciłam ze szkoły zjadłam obiad i poszłam z psem na spacer. O godzinie 18.00 odrabiałam zadanie domowe i uczyłam się potem grałam na komputerze i ogladałam TV. O godzinie 20.00 zjadłam kolacje umyłam zęby i wziełam prysznic. O godzinie 22.00 poszłam spac.

A teraz przetłumaczone na język niemiecki ...

Ich stand auf etwa 6,00 und nahm dann prysznic.Ubrałam August und dann frühstückten um 6.30 packte meinen Rucksack und ging zur Schule. Um 10.00 wruciłam Schule Mittag gegessen und ging mit dem Hund spazieren. Über 18,00 odrabiałam Hausaufgaben und dann habe ich gelernt, ich spielte auf dem Computer und sahen fern. Um 20.00 Abendessen aß ich wusch ich die Zähne zusammen und nahm eine Dusche. Um 22.00 Uhr ging ich schlafen.
  • dd96
  • Początkujący
2010-01-09T16:06:10+01:00
Rano obudziłam się wstałam z lóżka . Ubrałam sie i umyłam .Po śniadaniu poszłam do szkoły w szkole były bardzi ciekawe lekcje dostałam dobre oceny , mama mnie pochwaliła. Kiedy przyjechałam do domu na stole stał juz pyszny obiad , po obiedzie zabrałam się do robienia lekcji trwało to nie więcej niż 1 godzinkę . Potem razem z koleżanką poszłysmy na spacer było super dawno sie tak nie ubawiłam kiedy wróciłam do domu chwilkę bawiłam sie z młodszą siostrą / bratem , i obejżałam mój ulubiony serial .Ani sie nie obejżałam była już 20 : 00 wiec prędzutko pobiegłam wziąć prysznic myc zęby i położyłam sie do łóżka i czytałam naszą nową lekture . Ok. godziny 21:30 zasnęłam .