Odpowiedzi

2009-09-22T20:57:22+02:00
2009-09-22T20:58:59+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T21:41:34+02:00
Nie rozumiałem kompletnie o co chodzi, z tym, że wybrałaś najlepszą odpowiedź, a zarazem zgłosiłaś jako spam i złą odpowiedź, bo nie ma wyjaśnienia. Jeżeli najpierw zaznaczyłaś spam, potem kolega ci na priv wyjaśnił i wybrałaś najlepszą odp, to przepraszam, ale... Trochę zamieszania w tym było, a nie rozumiałem o co chodzi. W takim razie wyjaśnię ci, by nie usuwać kolejnych odpowiedzi:
Liczba , której 48 % jest równe 6 , wynosi :
a)13
b)2,88
c)8,88
D)12,5

48% - 6
100% - x
x=(100%*6) /48% = 600/48 = 12,5
Czyli odpowiedź D.
Następnym razem bardzo proszę... Nie wybieraj najlepszej, potem zaznaczaj spam i błędnej, bo moderatorzy to nie Bogowie i nie domyślą się wszystkiego.
7 5 7