Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T16:06:41+01:00


Śmierć była postacią płci żeńskiej.Przedstawiano ją jako osobnika nagiego,przepasanego jedynie płachtą materiału.Na głowie miała chustę.Nie była urodziwa ale sylwetka śmierci była szczupła,jej skóra błyszczała się. Twarz miała bladą, policzka koloru żółtego. Z oczu płynęła jej krew.Nie posiadała warg. Była ona bezlitosna.Jej atrybutem była kosa .
9 4 9
2010-01-09T16:07:23+01:00
Śmierć ,która ukazała się Mistrzowi Polikarpowi była przerażająca. Była pod postacią kobiety. Drobna, wychudzona, wszystkie kosci widzoczne. Była bardzo blada, miała żółtą twarz, bez nosa i warg, bez zebów, z jej żółtych oczu płyneła krew, miała gołą głowe bez włosów. Atrybutem śmierci była kosa.

Akurat nie mam weny więc troche przerób sobie:)
7 3 7