Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T16:10:56+01:00
1.Prostokąt P=a*b
2.Romb P=a*h
3.Deltoid P=p*q/2
4.Kwadrat P=a*b
5i6.Trójkąt P=1/2a*h
7.Trapez P=a+b/2
8i9.P=a*h
10.Trójkąt P=1/2a*h
2010-01-09T16:12:55+01:00
I to prostokąt, P= a x b
II to romb, P= e x f ÷ 2 , a x h
III to deltoid, P= e x f ÷ 2
IV to kwadrat, P= a x a
V , VI,,X to trójkąty , P= a x h ÷ 2
VII to trapez, P= (a + b) x h ÷ 2
VIII,IX to równoległoboki , P= a x h