Ułuż zdania z frazoologizmami
-od adama i ewy
-zakazany owoc
-męki tantala
-judaszowe srebniki
-puszka pandory
-rzucać perły przed wieprze
-kozioł ofiarny
-wieża bambel
-niewierny tomasz
-nić adriadny
-pięta achillesa
-syzyfowa praca


!!!!!!! nie tłumaczenie!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2009-09-22T20:59:39+02:00
Wszystko zaczęło się od Adama i Ewy.
Ewelina zjadła zakazany owoc.
Nasza nauczycielka mówi, że znosi z nami męki Tantala.
To są judaszowe srebniki.
Ta droga to puszka Pandory.
Moja koleżanka jest kozłem ofiarnym.
Wszystko się zawala , to jest jak wieża Babel (a nie bambel).
Adaś jest jak niewierny Tomasz, nigdy mi nie wierzy.
Ach to jest syzyfowa praca.
Pięta achillesa..to moja noga
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T23:51:34+02:00
1. Jestem wierniejszy Bogu od Adama i Ewy.
2. Nad głową ciągle krąży mi zakazany owoc.
3. Dzisiaj w szkole przeszedłem męki Tantala.
4. nie wiem
5. Na świecie rozprzestrzenia się Puszka Pandory.
6. nie wiem
7. Z ciebie to taki Kozioł ofiarny...
8. Jesteś wyższa od wieży Babel!
9. nie wiem
10. Ze złej sytuacji wyciągnie cię nić Ariadny.
11. Fizyka to moja pięta Achillesa!
12. Moja mama przechodzi w domu Syzyfowe Prace...
6 4 6